Min müsli....

kan jag varmt rekommendera! Man beställer den blandningen man vill ha...oxå kommer det på posten efter några dar;). Första gången best jag den fina plåtburken (så fin att ha framme på bänken)..så det va ju bara att fylla på den nu då;). Kika här: min müsli....det är så kul att få göra sin alldeles egna blandning...som oxå är ekologisk! Det har blivit min favvofrukost...
Gott & nyttigt...kan de bli bättre?

 

 

Denna underbara, härliga lediga måndag började med en liten sovmorgon till kl 9...brukar gå upp halv8-8 i vanliga fall (på lediga dagar alltså:)...efter den goda frukosten vart det dax för massage...visst är det skönt men oxå jäkligt ont. Hon gav min onda höft en xtra omgång idag...får se om det ger sig eller om jag ska behöva gå till dr...orsaken till det hela är förmodligen att jag cyklade omkull och landade på höger höft...det har värkt nåt förbenat nu några veckor...men jag skjuter hela tiden upp det där besöket...DET kan ju gå över;).

Ha en fin måndag! Änglakram!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Mums, våran är tyvärr redan slut så nu är det gröt som gäller på morgonen! Kramar

2010-01-25 @ 21:36:30
URL: http://jossefinfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin