Dax att vakna upp ur bloggdvalan...

Kanske att det är dax att komma igång med bloggandet igen...börjar lite lätt med att visa lite vårnytt som jag shoppat;)...väntar förtvivlat på att få använda de nya kläderna...väntar på sol & värme.
Men på lördag ska vi på stadens revy och då tänker jag ha på mig nåt vårnytt iaf!
Kör en bildkavalkad då;)



748426

KappAhl

 

 

765362

KappAhl

 

 

830471

KappAhl

 

 

788356

KappAhl

 

 

 

Älskar chinosen, dom e sååå sköna! Den grå korta tröjan e skön och slapp;), har aldrig gillat blommigt men fastna för denna när jag såg den i Göteborg förra veckan...men då fanns inte min storlek kvar...men hitta den i grannstaden idag;). Har ju som sagt minskat i storlek...så kan ju säga att det är lite roligare att shoppa =)...nu är det kassan som får säga stopp!

Var i Götlaborg och köpte mig en ONEPIECE =)...I Love It! så gött att gå omkring i hemma och ett perfekt mysplagg i TVsoffan!

Oj, får ju inte glömma att visa dom här oxå...

Din Sko

 

Oopps, de blev en stor bild...haha...e inte så bra på det här med tekniken.

På återseende, Änglakramar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Vicki

Härligt! Jag vill också vara där nu. Men de går iaf på rätt håll;) Kramisar

2011-03-10 @ 17:29:06
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/
Postat av: Malin B

Kul att "se" dig här igen! =)

Storlek small - då är det nog dags att du stannar i vikt. =) Ge mig gärna lite inspiration till att vara nyttig. Eller nyttig och nyttig... Så farligt är det inte för min del men min kropp verkar gilla sina kilon... Vår Friskis & Svettis gör hur som helst att jag känner mig i fin form trots att de cirka 5 kilo som jag gärna skulle gå ner sitter som berg. Muskler väger ju också, har jag hört. ;)

Fina grejer du har köpt!!! Måste vara en skön känsla att köpa i mindre storlek. Får jag vara nyfiken och fråga hur mycket du har "tappat"?

Kram!

2011-03-10 @ 20:42:55
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: pysseliten

den blommiga tunikan var fin den har jag klämt på :)

Ha en bra helg :)

2011-03-12 @ 09:06:07
Postat av: Ninni

Har du tappat vikt..va härligt då är det verklgien underbart kul att shoppa.

Skulle behöva ta bort fem kilo..åhh va jobbigt=(



Snygga kläder, jag shoppade ju en hel del igår, men mest linnen. Jo en skitsnygg långkjol..underbar.



Ha det..kramen

2011-03-16 @ 18:53:20
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 08:17:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin