God fortsättning...

...oj vad tiden gått...jag har bara inte brytt mig om bloggen. Det har vart en massa helgdagar och ibland e man ledig;)...ibland jobbar man;(. Men jag har vart runt och kikat hos er andra var dag.. men bara inte orkat skriva nåt.
Vi har haft en lugn och skön jul med alla söner hemma;) det var underbart...även hunnit med några familjekvällar med söner & deras flickvänner...det tycker jag är såå kul!
På nyår så hyrde vi en tunna (el, med bubblor;)...så där firades nya året in ihop med guben, svåger L + sambon V och deras yngsta dotter H. Vi hade tunnan flera dar så vi har badat massor...
Idag vankas det årets första kalas här, mellansonen fyller 22 år...och jo han har ju flyttat hemifrån men vi har mer plats så då blir det här. Grattis M! Det ligger en hög med paketer och väntar...Trots att julen nyss vart så hade han en del som han kom på att han behövde/ville ha.
Återkommer med lite bilder...kanske imorrn....
Änglakramar till Er alla!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det blir så under jul och nyår !

Man har inte riktigt tid.



Hoppas du får en bra fortsättning på nya året.



kram

2010-01-06 @ 13:20:02
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ninni

Kan vara skönt med en liten paus ibland!

Mmm badtunna härligt härligt!



Vi hade badtunna när vi hade huset..fast en vedeldad och inga bubblor.

Men va härligt det var att sitta där när det var kallt ute tända facklor titta på stjärnorna dricka nåt gott och bara njuta.



Kramen

2010-01-06 @ 13:39:37
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Malin B

Det låter som härliga juldagar! Det har vi haft hos oss också och det har varit SÅ skönt!

I dag har jag städat undan rubbet som har med jul att göra, det känns så ljust och fräscht på något vis. Omväxling förnöjer, för nästa gång det är dags för julsakerna tycker jag att det är lika mysigt och roligt igen.

2010-01-06 @ 17:53:43
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Diana

Grattis till 22- åringen :)

Ja, man kan inte hinna med bloggen jämt. Jag har varit superdålig med min blogg sedan jag började intressera mig mer för facebook. Men har nu börjat skriva lite igen. Det går i vågor det där.

Ha nu en fin fredag.

Kram Di

2010-01-08 @ 19:26:31
URL: http://dianahagel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin