I love my Converse <3<3<3

oooh, yes I do ;). Har aldrig haft ett par Converse tidigare men fick för mig att jag skulle ha det nu...och då skulle dom vara i min favvofärg turkos såklart. Det var lättare sagt än gjort...jag ville ha med mig guben på en liten shoppingtur för att leta efter "mina" converse...men han vägrade åka om vi inte visste att det fanns några först. Så det blev samtal till våra två grannstäder...till alla skoaffärer vi hittade...MEN inget napp, dom turkosa va helt slut;(.
Då kom guben på att han skulle till Jönköping på ELMIA utställningen (detta var alltså påskafton som vi ringde runt)...och det vart ett antal samtal...och till slut i sista affären fick han napp;)...
ett par kvar och det var i storlek 36! Gissa om jag blev glad=). När jag jobbade på påskdagen så åkte min söta gube och hämtade dom...han tog ju MCn såklart;) i det fina vädret...så han var oxå nöjd.

 

Är supernöjd med dom!

Önskar ER alla en skön helg, jag ska jobba ikväll och lörda+sönda men njut av den ni som är lediga!

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin B

Jätte läckra! Vilken TUR att det fanns ett par i rätt färg och rätt storlek.

Den som söker finner!

2010-04-16 @ 13:07:13
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ninni

Alla vill ha Converse..utom jag! Dom är fina absolut, men jag har alldeles för varma fötter för såna!



Ha en underbar helg..kramen

2010-04-16 @ 15:23:13
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Vicki

Du är turkos, och jag är rosa ha ha. Måste bara försöka få mina rena efter festen i höstas:/. Kram

Ps lyckas inte kopiera awarden.

2010-04-17 @ 16:48:05
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Så sjukt läckra är dom!

2010-04-17 @ 17:36:07
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: E

Cute ! =D



Har tva' par "Converse-style" dojjor inko"pta fo"r sommaren. Sparar till resan. Ett par blommiga och ett par svart/cerisa.



L & V ko"pte Converse na"r de var over here, lite billigare.



Kram.

2010-07-02 @ 20:31:50
Postat av: E

(sorry) ...med det menade jag att om du har funderingar pa' fler dojjor, kan jag shoppa. ;D

2010-07-02 @ 21:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin