Påskgodis/paket...grillning<3

Sista dagen på denna påsken är här och jag är ledig idag...hade hoppats på bättre väder men så blev det ju inte. då
Har som vanligt köpt en massa påskgodis till mina söner + flickvänner...och iår fick de två äldsta som är sambos dessa fina koziolfaten i lilla storleken...svårt att välja färg men vet att J tycker om lila och L älskar rosa så det fick avgöra.



Visst är dom fina, riktiga färgklickar...och fyllt med godis såg det ut så här ;)...det lila skickades via posten till Halmstad + godis såklart!

Minste sonen har önskat sig ett STORT ägg i många, många år och iår fick han ett ganska stort iaf ;)...hans flickvän A fick ett porslinsägg som jag fyllde med godis;).

P & A har vart katt och husvakt i helgen då hennes föräldrar var i stugan...men på påskafton tog dom en promenad hit och hade med sig nybakta kladdkakemuffins som vi fikade på...det var ju så soligt och skönt så vi satt ute i solstolarna och mumsade. Guben hade även grillpremiären till middagen;)



Snön är inte helt borta än...och för bara en vecka sen såg det ut såhär...



så visst går det framåt...men det är sååå surt i gräsmattan fortfarande.

Jag & guben firade 22 årig bröllopsdag i fredags, han lagade en helt underbar god måltid som vi njöt av på kvällen...och till det ett glas rött...eller vart det två <3<3<3

Ha det bra !

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vilka fina påskpresenter!!!

Jag har också ett koziol-fat,bra att ha till mycket:)) GRATTIS i efterskott på bröllopsdagen. kram Lotta

2010-04-05 @ 13:13:25
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Fatet är underbart! Älskar min nya färgklick! :)

2010-04-05 @ 16:27:50
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Vicki

Jättemysiga fat. Blev nog en glad påsk för dom:).

Har varit skönt att ha semester i helgen med fina vädret:).Jobbat ida ochdet är magsjuka på jobbet nu, kul kul. Kramar

2010-04-05 @ 16:31:25
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej igen!

svar: Vad kul att du gillade mina nya tallrikar. De är köpta på hem&hobby i Hjo. Köpte mat-tallrikarna samt förrättstallrikar och djupa. 12 av varje. Gick bara på 1400kr för alla 36 tallrikarna. rena fyndet:))) Det gillas!

kram Lotta

2010-04-05 @ 17:37:41
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vad KUL att få en sådan fin påskpresent!!! =)

Gott med grillat. Det är ju ett vårtecken så gott som något.

2010-04-05 @ 17:40:27
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: E

Aaaawwww....missade jag att gratta...va' lessamt. Aaaarrrggghhh ! >:-( Sooo sorry...



A belated but sincere HAPPY ANNIVERSARY from us over here. Kraaaaaaaaaaaaaam, B&E.

2010-04-09 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin