Helgen <3 <3 <3

Vilken fullspäckad men bra helg vi har haft ;). I fredags började min dag tidigt med att förbereda maten inför kvällen, stekte bla 5 kg färs eftersom vi skulle bjuda på tacos, vad svårt det är att beräkna vad som går åt...vi va 20 personer och det blev massor över...jaja bättre de än att det inte hade räckt. Bakade tårtor oxå, 2 dajmrullar och 2 hallon/blåbärsrullar.
Och gissa vad jag fick av pappa & bror med familj...................Joo, kameran som jag önskade!!
Blev överlycklig ;). TACK igen!!




Denna va de i det "tunga paketet" (dom lurades genom att lägga en massa påsar med sand i, smart).
Blev även firad av storsonen & J som var hemma över helgen, av dom fick jag en spikkudde,
har hunnit prova den ett par ggr, ska försöka använda den varje dag...är säkert bra för min nacke! Tack snälla!!



Nu var det ju mest sonen som skulle firas men eftersom jag jobbar på min dag så blev det så här.
Sonen blev nöjd han med...får se vad han köper för fint för sina pengar nu, vet att en 32" platt TV finns på önskelistan.

På lördagen var jag & P och kikade på danstävlig, hans flickvän A var med och tävlade i singel och pardisco...och kusinen S i gruppdisco. Jättekul att titta på, lite annat än fotboll & hockey som jag är van vid. Tack tjejer ;) kommer gärna och tittar igen.
Senare på kvällen var vi på bion hela högen, den va superbra tycker jag...väntar på trean nu!

Får återkomma med bilder från helgen...

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ja tack för en toppenhelg :)

2009-09-28 @ 14:35:13
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Annica

Maud, gläm nu inte och förvara denna fina kamera i en kameraväska:),Du får gärna visa den på jobbet en dag,kram

2009-09-28 @ 20:56:11
Postat av: Malin B

Vilka FINA presenter!!!

Milda tider, 5 kilo färs. Jag hade nog gjort likadant, jag ser mycket hellre att det finns mat så att alla får äta precis så mycket de vill.

2009-09-29 @ 11:48:42
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin