Jag fick en ängel <3<3<3

...av en go tös som heter J...
J och hennes familj lärde jag känna 2001 när jag började som assistent åt J, hon var då 4 år och söt som en prinsessa med sitt lockiga hår. Var hos fam O tills dec 2002...och under den tiden fick jag vara med om massor av saker, är väldigt glad över den möjligheten. Det gav mig en massa erfarenheter som jag aldrig upplevt eller varit med om då jag alltid jobbat inom äldrevården...och fortfarande gör. Vi hade en massa bus för oss oxå, J och vi assistenter ;)...minnen som jag alltid kommer att bära med mig och fortfarande ler åt när jag tänker tillbaka.
Idag är J en stor tjej på 12 år...påväg mot tonåren...och hon är bedårande söt med sitt långa, lockiga hår och glada leende!

TACK goa söta J med familj för den fina ängeln!

 

Passar på att visa mina övriga änglar oxå då (klicka på bilderna så blir dom större)...

 

Ja det har blitt några änglar i min samling under åren...den utökas då & då...
ÄNGLAKRAMAR!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Den är ju jättesöt!Jag har en systerdotter som samlar änglar också!



Ha det gott...funkar allt som det tänkt så finna jag på bloggen som vanligt..kramen

2009-10-30 @ 09:31:03
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Vilken fin ängel!!

Du har en kanonfin blogg!

2009-11-01 @ 08:48:22
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin