Efterlängtade advent...

Tänkte visa lite bilder från veckan som gått...det har vart lussebullebak och adventspyntning...mina tomtar kommer inte fram förrän tidigast lucia. Märker att jag tar fram det tidigare för varje år, förr så julpyntade jag ett par dar innan jul men lucia blev det förra året...och det känns bra ;). Lite lagom sådär...för då kan man först njuta av adventsstakar mm och sen tomtarna. Älskar tomtar och pynt så finns ju en del att plocka fram.

Först ut är lussekatterna



sen mitt kök...nya staken "Nusnäs"...duken på bordet är ett fint minne av min mormor <3



oxå nya mattan "Hampen" från IKEA...röd såklart...



vill så gärna visa min stake som står i mitt "änglarum"...den köpte mina föräldrar när dom var nygifta julen 1964



sista bilden blir på adventsljusstaken 1234...oxå ny för iår ;)



Önskar ER alla en mysig första advent! Änglakram!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Så fint och mysigt du har gjort det. Jag gillar ditt kök skarpt. Jag ska fixa och greja i morgon. Advent är en av de mysigaste helgerna vi har!!!

2009-11-27 @ 15:30:22
URL: http://malinbayard.blogg.
Postat av: mo

Javisst är det mysigt att plocka fram alla älskade julsaker. Fint du har det, o juligt...



Svar: tror rutorna är runt 15-20 cm o jag tycker inte alls att det blir snurrigt av dem, nej jag blev istället så frälst så jag skulle velat ha det oxå i köket (bara det att vi la nytt golv i köket för en månad sen ;), ha en skön helg

2009-11-27 @ 16:37:16
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Ninni

Åhh va fint du har gjort! Den gamla staken är ju jättefin!



Nja jag och tomtar..njae..är inte så förtjust faktiskt!



Du bild på sonens kostym finns på bloggen..kanske jag tar ett kort ikväll på min klänning när den sitter på..kramen

2009-11-28 @ 13:35:36
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jättefint, Maud!!! Jag ÄLSKAR också advent, alla ljus, förväntningar... mmm, mysigt!!

2009-11-29 @ 21:39:45
Postat av: Ninni

Ja men vara osams är ju också bra...vi grälar allt. men vi klarade oss på semestern..haha



Såna som säger att dom aldrig grälar dom tror jag bitne på!

Ha en goo kväll, kram

2009-11-30 @ 18:13:00
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin