Är så glaaad ;)

Blev så glad när jag hämtade posten idag ;)...beställde nämligen en personlig almanacka för ett par veckor sen och nu kom den! Fick tips om den på en annan blogg och blev så förtjust i den så jag beställde en på direkten. Man väljer färg och en massa andra finesser...så den blir ju verkligen så som man vill ha den själv. Jag har valt en svart med orange text...harley davidson färgerna ;).


Lite svårt att se men den är faktiskt kolsvart....den andra bilden visar hur veckorna ser ut. Jag har även fått alla födelsedagar inlagda...så dom är tryckta...hur bra som helst.
Kolla på www.personligalmanacka.se, bra julklappstips kanske ;).

Har en ledig dag som gött e´...för nacken har vart jävlig hela helgen (stel och kan inte vrida på huvet helt åt höger..pga det så får man ju en jä...huvevärk oxå, inte så kul när man jobbar). Har iaf fått en rtg tid i mitten av nov så får väl se vad den säger. Jag har ju en TENS apparat som jag använder men tycker inte det hjälper och sen har jag spikkudden...men tyvärr så har det inte blitt nån bättring än ;(. Allt pga en gubbe som kör rakt ut och på mig då såklart....
Nee nu e de slutgnällt för idag.

Måste visa våran Fridolf som kollar fåglarna igen, denna gången uppkrupen på fönsterbrädan
(jag var utanför och fotade)


Nu har jag beställt julkort oxå...såna där med egna foton på...för det tycker jag e så kul ;),
bäst att vara ute god tid...längtar till advent nu!
Änglakram!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Har suttit och gjort massa sånna almanackor för att det är kul bara ju :) tihi. Ska bli kul att se hur din ser ut :)

2009-11-02 @ 16:55:26
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Malin B

Wow! Jag har tänkt på en sådan almanacka i "hundra år" men aldrig kommit till skott. Smart att ha födelsedagarna färdigtryckta.



Personliga julkort kör jag alltid, de är ju mycket roligare.

2009-11-03 @ 11:07:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jättfin almanacka!

Måste också skaffa mig en almanacka.

Kul med egna julkort.

Det gjorde tog jag varje år på barnen och skickade till jul, när de var små.

Nu har jag vart "lat" och hoppat över detta ett par år.

Há en toppendag

kramis

2009-11-05 @ 07:39:59
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin