Jag älskar...

ORKIDÉER




Just nu har jag 13 st varav 5 blommar och 5 som är på G att börja blomma igen. Jag är ingen expert på att sköta om dom men tydligen så trivs dom ganska bra här ändå. Just den som är på bilden fick jag av vår xtra tjej A som bodde här ett par månader innan jul. När hon flyttade så fick jag/vi den av A och hennes mamma så den får jag vara rädd om. Tänker på dig/er A, hoppas ni har det bra! 
Måste oxå tacka för alla fina kommentarer om mina egenhändigt pysslade änglar men det var inte så svårt för det var en bra beskrivning med som förklarade hur man skulle göra dom..;).
Men TACK för att ni är så rara och snälla.
Änglakramar till alla!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, det är konstigt, när man är ledig mitt i veckan så ska man städa och fixa hemma, men är detr helg då är det okej att vila och slappa lite, hihi.

GFAst när jag komme rhem mitt på dagen för att gå ut med hundarna, ibland, då känner jag föär att sätta igång och fixa hemma iställer för att åka tilbaka til jobbet. Knasigt.

KRAM

2009-01-12 @ 11:13:17
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Du har en award att hämta hos mig !



kram Lisbeth

2009-01-12 @ 11:26:09
URL: http://vipelyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin