Du e min man...

Dagen när vi träffades minns jag som igår fast det var den 6 juni 1980, 
det var den dagen jag gick ur 9:an och min klass hade en fest i en bygdegård
utanför stan. Dit kom alltså min gube cyklandes ihop med ett par kompisar,
dom i sin tur firade att dom gått ur gymnasiet. På väg hem till den ena
killen så passerade dom vår fest och kikade in där. Det bar sig inte bättre
än att kompisen R träffade min kompis H och de bestämde sig för att ses dan
därpå. Så nästa dag hängde jag med henneoch min gube var ju med R.
Vi var sedan tillsammans så gott som hela helgen och så blev det som blev,
jag hade ju sett J redan i bygdegården men han va lite segare...men den
8 juni
har vi som "vårt" datum. Två år senare när vi förlovade oss så åkte vi
ut till bygdegården och växlade ringar, så romantiskt så. Visst var det nån
mening med att vi skulle ha vår fest där ute i ödebygden och att dom skulle
cykla förbi just där...ödet...javisst!



Du är min man
och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill

Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man

ÄLSKAR DIG BUBBEN!

PS: Om jag kunde så skulle jag gärna sjunga men nu är jag inte så lyckligt
lottad...e tondöv enl min älskade gube...;)...KRAM!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Wow, det var inte illa, 28 år!

Och så unga.

Jag bugar. ;D

Jag och min gubbe har varit tillsammans i 23 år, så det är ganska bra det med. :D

Jag ahr nu betat av 3 av 4 saker på listan. Duktigt.

Så nu ska jag göra ett halsband bara....senare, haha.

Ha det mys.

KRAM

2009-01-03 @ 17:16:07
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Så gulligt :)

2009-01-03 @ 20:55:01
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Lisa

That´s real LOVE!!! Visst är det tråkigt när de åker....blir precis som du alldeles tårögd. Nu kommer yngste sonen hem från Holland på tisdag, Han har varit där sedan i mitten av aug. Nu har han bestämt sig för att flytta dit, till sin flickvän.

Flyttlasset går redan i slutet av feb....puh. Jobbigt när den yngsta till slut flyget ut...

Skönt iaf att höra att du kunde kosta på dig att bara mysa runt i morgonrocken idag...skönt!!

Ha en fin kväll min fina ängel!! /Massor av änglakramar :-)

2009-01-03 @ 22:29:51
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: Malin B

Man kan sjunga även om man inte "kan" sjunga. Det gör jag. ;) Fast ungarna brukar vråla att jag ska vara tyst.

Visst är det stundtals en mening med det som sker.

2009-01-04 @ 16:06:15
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lisa

Visst är det så att vi saknar de små livet (även om de vuxit upp till män eller kvinnor) för oss är de väl på nåt sätt alltid våra små...:). Visst hade jag gärna sett att de bosatte sig i Sverige men nu är det ju deras val och jag måste lita & tro att de ändå vet bäst.Huvudsaken är ju att de har det bra och att de trivs med sina liv. Sverige finns förmodligen kvar även framledes och vem vet kanske de landar här om några år. Hoppet du vet!!!

Jo, jag är också ett sportfreak och gärna hockey...även om jag INTE håller med dig om Färjestad, ha ha. Ha en fin kväll min Ängel!!//Vingförsedda kramar till dig!!

2009-01-04 @ 18:52:16
URL: http://livscoach.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

I år blir det 22 år för oss, rättare sagt den 14 feb



kram Lisbeth

2009-01-04 @ 18:53:27
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det är en hel plastmatta vi fått inlagd som är schackmönstrad, matt yta =)

2009-01-04 @ 19:19:30
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sister-in-law E.

Så det var dagen jag blev 14...wow...tänk vad tiden går...



B o jag är så glada att ni fortfarande är ´ett´! (1 Mos 2:24) xoxo

2009-01-05 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin