Lite smått & gott om mig

Jag heter då Maud som man kanske kan förstå utav bloggens namn. Lene döpte den till Maudsänglar,
inte för att jag nu är en ängel utan för att jag samlar på änglar, har ett rum som jag kallar mitt änglarum där jag har fått ihop en ganska bra samling nu. Jag är 44 år ung, gift med min "gube" J 46 år, har tre söner M 23 år,  M 20 år,  P 17 år, en xtra tös A 16 år(som bor hos oss just nu).  Till familjen hör oxå våra två hundar en dvärgpudel på 11 år och en liten chihuahua/yorkshireterrier på 1 år. Jobbar som undersköterska och bor i en liten stad i Skaraborg.
Tycker om att resa och då helst till Grekland, planerar en öluff nästa sommar.
Om jag vann på triss så skulle jag ta långledigt och bara resa så mycket jag orka, det finns många platser som lockar men ekonomin räcker inte till. Men drömmar måsta man ju ha  :).
Är även intresserad av heminredning och pyssel, en hobby som man oxå skulle behöva lite trisspengar till.
Gonatt till er, KRAM !

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Du är våran ängel :)

2008-10-30 @ 23:20:27
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin