Alla e vi nybörjare ....

Hej, detta är alltså mitt allra första inlägg på min alldeles egna blogg som min "svärdotter" Lene skapat åt mig...
Hon e' la' för snäller iallafall, hon tycker att jag läser så många bloggar så nu skulle jag ha en egen.
Ska göra en lite presentation av mig själv i nästa inlägg men måste iväg på ett möte strax så de blir lite senare idag.
Kunde inte hålla mig utan var tvungen att skriva några rader bara......VÄLKOMNA till mitt lilla kryp in och hoppas vi ses igen. KRAM !

Kommentarer
Postat av: Tove

Grattis till första inlägget...

ja nu e du fast...i bloggens värld..

ha en skön kväll

kram Tove

2008-10-30 @ 18:27:05
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin