Denna jä... värk...

Idag är det en skitdag...Jobbade igårkväll och pga vissa omständigheter så fick jag och min jobbarkompis M göra ett väldigt dumt, tungt och jobbigt lyft, eller rättare sagt flera lyft. Så inatt vaknade jag och hade en jä... värk i ryggen, kunde knappt vända på mig och imorse så va de ju inte så lätt att komma ur sängen heller.
Till jobbet kom jag iallafall men jag var glad när dagen var över kan jag säga. Nu har jag några lediga dagar och det kan nog behövas. Som vanligt har jag ju min värk som jag alltid har och den är oxå xtra jävlig idag, varför allt på en gång...?
Jag tog en välbehövlig tupplur efter jobbet men blev väckt av telefonen, det var käre grannen G ( de e lugnt var ändå dax att vakna till), det roliga var att hon ringt ett helt annat nummer men kopplades hit in, trassliga linjer eller G som var rörig...:).
Nu har jag, P & A ätit, guben e' på jobbresa och göttar sig på hotell och god mat, det värsta är att jag får sova själv (ja förutom 2 hundar då) i sängen och jag hatar det. När guben jobbade på behandlingshem så var jag själv varannan vecka i över 6 år så jag tycker att det räcker, jag vill ha honom breve' mig nu!
Ha de gött, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Vi kan sova i din säng med dig :D

2008-11-11 @ 22:00:23
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Tove

enig med dig..så jävligt tråkigt att sova själv..

det e ju därför vi e gifta..inte för att vi vill sova själva..

hoppas kroppen kryar på sig..

kram tove

2008-11-11 @ 22:05:43
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin