Halv 8 hos mig...

...ja nu vet jag hur det är att vara med i det programmet =). I helgen var vi bjudna till herr & fru H, det var jag, guben & herr & fru C-B...och vi blev bjudna på en underbart god meny...3-rätters & kaffe m kaka!
Jag låter bilderna tala...



Vi hade en jättetrevlig kväll...med god mat & dryck...och trevligt sällskap.
Eftersom det kändes som halv 8 hos mig...så blev det poängsättning oxå;)...10:or av alla med ett stort+!

TACK för en underbar kväll...vi ska såklart göra om det...men måste ju klura ut en bra meny först;)...
tror nog att guben får den uppgiften, för han är klart bättre på att laga mat än mig...det kan jag villigt erkänna...

Kommentarer
Postat av: Ninni

Mmm ser supergott ut..och receptet på lakritskaka måste jag ju bara prova. JAG ÄLSKAR LAKRITS!!



ha nu en superskön helg..kramen

2010-03-12 @ 14:52:19
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, jag gillar det programmet, inte bara för mattipsen, utan för den roliga gubben som pikar hela tiden... Helge heter han väl? Fin fredag önskar jag dig!

2010-03-12 @ 15:32:25
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Fru H

Tsck själva för en trevlig kväll!

Kul att ni gillade maten :)



Ha d bäst!

2010-03-14 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin