Julklappstips!

Missa inte att kika in hos Tidningskungen.se och hitta julklappar till hela familjen! Här hittar du 10 000 tals både svenska och utlänska tidningar att välja bland till förmånliga priser.

TIPS!
Här är årets mest lättförtjänta julklapp!
Blogga något trevligt om Tidningskungen och få en prenumeration, värde ca 150-200 kr!
Välj mellan ELLE, Allt om Vetenskap, Allt om Whisky, Café eller Hemmets Journal.
Skriv gärna om att vi har julklappar som passar alla och att det går att köpa sistaminuten klappen ända fram till Kalle anka! Länka sedan in till vår hemsida!
Maila sedan mig [email protected] med vilken tidning du vill ha (från bilden) och din adress

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja jag känner att det dags att ladda batteierna så en resa blir kanon bara läsa och slappa .

2011-02-02 @ 21:03:40
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Margot

Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till! Bra gjort av dig att gå ner i vikt, jag har fuskat lite för mycket den senaste tiden så nu står det stilla på vågen! Får ta nya tag igen!

Ha det gott!

Kram Margot

2011-02-22 @ 14:36:23
URL: http://mammasdeli.blogspot.com
Postat av: Anna

Nej, jag har tyvärr ingen koll på var du kan få tag på en welcomeskylt. Webbutiken jag köpte min från har tyvärr lagt ner. Jag lovar att säga till om jag får syn på skylten någon annanstans! Kram Anna

2011-03-06 @ 22:00:39
URL: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin