FIKADAX =)

Får det lov att vara lite gott att fika?
Min son blev jätteglad häromdagen när han kom hem efter jobbet (ledig från lumpen varannanvecka ett tag och passar då på att jobba ;)...på håll såg han nämligen vad han trodde var en "dammsugarkaka"...men detta var vad han såg

 

Fint eller hur? =) Har tänkt att fylla på med fler gosaker framöver men började så här...

e lite sugen på; wienerbröd, negerboll, lussekatt & pepparkaka oxå!

Köpte det hos Vilmas Hus här i staden...finns både webshop & affär...hon har även en blogg;)...rekommenderar er att "kika in" på ett eller annant sätt.

 

Jag tycker iaf att det gör sig jättebra som dekoration på mitt bord...övriga familjen var måttligt roade...

Vem vet i framtiden kanske det blir nåt litet barnbarn som leker med dessa gobitar;)

Änglakram till ER alla!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Supermysigt :)

2011-03-17 @ 19:04:46
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Malin B

Inte att undra på att DU går ner i vikt när du kör med sådana här godsaker!!! ;) Smart tjejen!

Men du, de ser riktigt läckra ut!!!

På mitt fat har jag "låtsasvindruvor" och ibland händer det att besökare ska ta sig en där och blir väldigt besvikna när de får upp hela klasen och upptäcker att de är av plast.

2011-03-17 @ 22:04:59
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: pysseliten

ja sådana skulle jag behöva i stället för Ebbas alla muffins hon bakar :)

2011-03-17 @ 22:07:44
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin