Ullared =)...

Har inte vart i Ullared på eeevigheter;)...ja inte på ett år...men så smsade min svägerska och fråga om jag ville följa med när min bror och hon skulle dit =). Klart att jag ville, fixade ledigt från jobbet och i fredags var vi där.
Det enda som jag ville hitta va en kort skinnjacka att ha nu i vår...så det va det första jag kolla efter och hade en sån tur så jag hitta en sån modell jag hade tänkt mig...hade kanske tänkt en brun men det blev en svart, kanske lika bra det för svart e ju alltid svart =).
Övriga shoppingen vart ju bara en bonus...det blev en del; turkos tröja, korta byxor & linne att sova i, sockor, baddräkt, promenadbyxor och lite annat smått & gott...blev jättenöjd med dagen;)...man kunde gå lugnt med vagnen utan att köra på nån och ingen kö nånstans!
Har använt nya jackan heela helgen;)...älskar den!

Nu är lumparsonen på väg hem efter "vaktveckan"...åker tillbaka till Uppsala på söndag.
Såå skönt att få ha honom hemma lite igen;)...men vi klarar oss bra guben & jag oxå...det blir ett annat liv nu när alla barna e stora =). Man har ju ingen att tänka på utan vi gör vad vi vill och äter vad och när vi vill...inga träningstider odyl att tänka på...men som sagt gott att han kommer idag igen;). Sen är väl inte vi dom viktigaste för honom...det är ju flickvännen såklart =).
Sånt e livet...och så ska det vara!

Änglakramar<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag förstår vad som väntar när jag läser hos dig, vi är ju mitt i "träning/skjutsning" och allt vad DET innebär. Allt har sin tid.

Ullared och en massa fynd lät toppen!!! =)

2011-03-30 @ 20:46:56
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin