Bluffnaglar;)

Häromdagen var jag och mellansonens sambo på en shoppingtur i grannstaden...då lura;) hon mig att köpa ett paket med lösnaglar...sa att dom här är en kort modell så dom kan du ha.
Till saken hör att jag vart värsta nagelbitaren i hela mitt liv...nåja, med korta tappra försök att sluta...
Igår så kom hon och satte dit dom...(för nu e jag långledig och tänkte att det kan ju funka då).
Visst blev det tjusigt=)...men hur sjutton ska jag fixa att jobba med dom?...vet ju inte om dom e så korta precis;)...hade full sjå att klä mig imorses..och att dra upp dragkedjan i jeansen...ja jisses.
Ja fin e jag nu iaf;)



Vad tycks? Har ju inte dom vackraste händerna precis...små, tjocka med korta fingrar=)...men bjuder på det!
Får väl njuta av dom i helgen för när det är dax för jobb igen så lär dom ju ryka;(.


Måste bara visa er en bild som e från förra helgen...minste sonen och hans flickvän firade 6 mån...och vad gjorde dom då...joo, sov i soffan;)

 

 

 

En som inte va trött va Fridolf...han satt och spana ut i fönstret...hoppar upp på fåtöljens ryggstöd så han ser bra;)

 

 

Önskar ER alla en underbar helg och Alla <3 Dag...Änglakramar!

 


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Dom blev jättefina! :)

2010-02-12 @ 13:31:39
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: mo

Snyggt...haha, skrattar åt dina problem med dem..ja att dra upp dragkedjor o dyl, men du vänjer dig, de är lagom långa tycker jag, o ser riktiga ut, inte sådär fejkade som andra...Ha en skön helg, kram

2010-02-12 @ 18:05:29
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Wow!!! Så tjusig du blev. Fina ringar har du också måste jag passa på att säga.

Min tös hade en period då hon var extremt nagelfixerad så huj vad sådana naglar hon har köpt och jag har gjort mitt bästa för att "kleta dit" dem. ;)

2010-02-12 @ 22:30:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ninni

Skitsnygga...jag är helt handikappad just nu för mina naglar är korta.

Det brukar dom aldrig vara men just februari har nån konstig inverkan på mina naglar.haha.



Lösnaglar är svårare att ha en ens egna.



Ha en fin allahjärtans dag..kram

2010-02-14 @ 12:18:17
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Malin

wow, vilka snygga naglar!! Blir spännande att höra hur jobbet går hi hi.. Men de ser verkligen riktiga ut! Kramiz

2010-02-15 @ 18:48:55
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: E

Kikade in från 'over here'. Fina fingrar :D Gulligt. Jag har korta jag med. Praktiskt.

Man vänjer sig. Var ju oxå bitare i många år. Men när man väl fått lite längd och målar och dekorerar, känns det så kul att man vill ha kvar dom. Jag hade lösnaglar tills mina egna växte ut. Du kan fixa detta Maud ! ;‹*



Finns ju akryltippar som håller mer. Salong. Tyvärr dyrt där borta, har jag hört :‹( Här bara $ 10-20 [100-160 sek)



Allt gott, saknar er alla. Hälsa. Kramiz. E.

2010-03-02 @ 04:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin