En sväng till Ullared...

Ja det blir det för mig och guben imorrn...vi ska egentligen till Halmstad och hälsa på store sonen & J...och då passar det ju så bra att svänga förbi Ullared oxå ;). Det är nämligen inte gubens favvoställe men han e så snäll och följer med sin älskade fru imorrn. Min största fasa är att det ska vara kö när vi kommer för då vet jag inte vad han gör guben min...lägger sig i bilen och sover kanske ;). Jaja det blir som det blir...har bara en liten lista på vad jag vill ha med mig därifrån...

 

Sen far vi som sagt vidare till Halmstad...där ska vi kolla på J när hon spelar innebandymatch på kvällen, det var nog derby tror jag ;)...hoppas hennes lag vinner! Det ska iallafall bli jättekul att träffa dom igen...det blir ju inte så ofta ;(.

Ha en bra helg....ÄNGLAKRAM!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Längtar =) så kul att ni kommer hit!! KRAM

2009-11-05 @ 22:42:12
URL: http://jossefinfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin