Ledig fredag...nja fullt upp ändå

På fm hade jag en tandläkartid, första besöket av två för att göra ny krona på en tand. Idag innebar det bedövning, avtryck, nerslipning av tanden och sen på med en provisorisk tand. Inget att betala idag sa sköterskan...nej men desto mer nästa gång när det e klart, sisådär 3500 kr. Det är ju för skråen inte klokt, tänk vad kul jag kunde haft för dom pengarna, hade ju räckt till en semesterresa ju. Bara att le och va gla'...kan ju va bra med några tänder oxå såklart men de e iallafall jä...dyrt.
Sen va de då dax för att göra bulldegen...och medans den jäste blev de lite dammsugning...ingen ro och vila här inte.
Måste säga att jag blev nöjd med baket idag, 97 bullar blev de om nu nån undrar, hälften med nötcremefyllning och hälften vanliga kanel. Nu e golvena torkade oxå...då skulle man ju kunna tro att man kunde få slappa nu då men icke här inte ..nee nu ska P ha skjuts med alla sina datorgrejer för han ska på LAN hos kompisen H med flera.
När de e gjort e de iallafall jag som ska sitta ner i soffan och bara dega och njuta av lugnet (guben e' på jobbfest, P e' ju på lan och A e' på dans). Mellansonen med sambo ska hålla mig sällskap så vi ska äta nåt gött och kika på IDOL.
Ha de så gött alla, KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ska bli mysigt :)

2008-11-07 @ 17:26:54
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Tove

ha en trevlig kväll..

kram tove

2008-11-08 @ 00:01:52
URL: http://mammakoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin