Shopping, shopping, shopping <3<3<3

Ja det har vart lite shopping det senaste...förra helgen tog vi (jag, guben, minste sonen & flickvännen) en tur till Gällstad och Lager 157. Det vart mest sonen som shoppade...men jag fyndade iaf 4 böcker;). På vägen hem va vi så hungriga så det blev ett stopp på ett ställe som har supergoda pizzor...



...det är ju bra mycke godare att äta pizza på plats då den är rykande varm! Sonen ska alltid krångla när jag fotar...så han får skylla sig själv =).

Nästa shopping var i måndags då jag och N åkte och hälsade på kompisen K, det finns en mysig pyntaffär där hon bor och då blev det några fynd...

 

 

detta fina ord bla som hamnade på tavellisten i köket...och ett ljuvligt doftljus med körsbärsdoft;).

 

Igår vart det dax igen, då åkte jag och sonen (minste...den ende som bor kvar hemma) till grannstaden S för att leta efter en skinnjacka till honom. Det kom med en hem men förmodligen ska den lämnas tillbaka då han inte vart riktigt nöjd...tur det finns "öppet köp"!

MEN...jag blev sååå glad när vi kom in på Cervera och där stod denna underbara vas från SIA som jag letat efter ett tag...tala om tur...visst va det nån mening med gårdagens shopping iaf =).

 

 

...tänker mig påskliljor & riskvistar i den till påsk...kommer att bli sååå fiiint!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Den vasen blir perfekt när du ska ha gäster...bra att ställa mitt på bordet med olika blommor i!



Kramen

2010-03-18 @ 17:29:33
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: mo

Kul med lite shopping, fina saker du fått med dig hem....Haha, min mellangrabb gör alltid en massa miner på foton, från vår bilresa så har jag inte ett enda "normalt" kort på honom....fast lite kul är det, kram

2010-03-18 @ 19:15:31
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Kul att kolla in hos dig med :) Resa skrev du härligt vi har kollat mallis i kväll i juni .Det börjar se svårt ut att få ta i resa . Vasen är kanon fin . Jag har en mindre skulle velat ha din men hitta ingen . Måste kola mer nu på din blogg ha det gött :)

2010-03-18 @ 20:20:53
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Malin B

Läcker vas!

2010-03-23 @ 12:00:11
URL: http://malinbayard.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin