Jul...Nyår...Födelsedag...

Får väl bjuda på en bildkavalkad så ni får se vad vi haft för oss här;)...nu när jag vart försvunnen ett tag...


Granen som jag blev rätt nöjd med;), tre speciella tomtar som måste sitta högst upp;)...köpte jag 1982 på det Å-hem där jag jobbade då! Jag & sönerna äter julmiddag...


Guben & sönerna när vi väntar på tomten hos min bror på kvällen...stilig son som ska iväg på nyårsfest (dom var 13 killar som lagade trerätters middag;)...nyårsduknig hos oss & våra snacksbrickor som vi hade när vi bada tunna!


Guben & hans bror har klivit i...mysigt!...P & A badar på nyårsdagen...

Bad i tunnan även på nyårsdagen för oss alla;)... mellansonens paket på 22 årsdagen

Här hade vi över 22 minus när jag vaknade idag...brrr....nu är det -17...och jag måste iväg till jobbet, hade helst stannat i soffan med en filt och myst;)
Änglakramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin