Svärmors dag idag...

I söndags var vi ute hos "svärisarna"...hela tjocka släkten var samlad...så gott som iallafall.
Några höll på med ved och vi andra bara hade det mysigt och "tjötade". Guben skötte grillen och svärmor hade gjort mumsig korvsoppa ;). Jag hade med min nya fina kamera och passade på att testa den lite...tycker att jag fick en fin bild på svärmor....så eftersom det är hennes födelsedag idag måste jag bara visa den...



GRATTIS på 68 årsdagen...Ha en bra dag, kramar från oss alla!
Drömmer om den goda drömtårtan än <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Malin B

Mysigt att samlas allihop på en och samma gång.

Jätte fin bild på svärmor! Grattis till henne på födelsedagen.

2009-10-01 @ 14:53:01
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: annica

Roligt att se kort på Mirja, var ett tag sedan ja såg henne, men ärsig lik.

2009-10-03 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin