IKEAshopping...

Fick med mig guben och minste sonen till A6 igår...för mig var det ju IKEA som gällde så vi började där. När man har två av det motsatta könet med sig så blir det inga långa besök...men fick iallafall med mig det jag var ute efter...så gott som iaf ;). Det viktigaste var en röd Hampen matta som jag ska ha under köksbordet under advent & juletiden...

 

Längtar redan efter advent så jag får ta fram den...Sen var det mest en massa ljus som åkte i vagnen...Undrar över värmeljusen...har IKEA gjort en jättehöjning av priset där eller??? nu kosta dom 27 kr/ pkt, sist jag köpte betalade jag 18-19 kr vad jag minns iaf;(...nån som vet?

Hittade även en häftig orange lampa som står i köksfönstret nu, det var lite trixande för att få ihop den (gillar inte ikearitningar). "Fillsta" hette den visst och finns i vitt oxå men här e de ju orange som gäller nu ;).

Den andra bilden har jag tagit utifrån...lyser så mysigt så...

Änglakramar!

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Den lyser ju illballt :)

2009-10-25 @ 13:07:33
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: tove

mattan var jättesnygg. samma med lampan.

kan tänka mig du är nöyd!

2009-10-25 @ 13:23:35
Postat av: Ninni

Snygg lampa!

Tack för grattishälsningen...kram på dig

2009-10-25 @ 15:06:56
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Vicki A

Lampan var snygg du...Jag har den vita taklampan i vardagsrummet. Kram

2009-10-26 @ 13:32:52
Postat av: Annic

lampan var snygg.

2009-10-26 @ 17:43:34
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-10-29 @ 10:03:07
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin