Fredagsmyyys <3

Igår hade jag och dogsen fredagsmys...husse var på personalfest och lillhusse var med polarna och kikade på innebandy. Då är det bra att ha hundar för då har man ju myssällskap iaf ;). Vi kollade såklart IDOL och i pausen zappade vi över till "Skavlan", där bla Carola och Henke Larsson var gäster igår. Så här mysigt hade vi det i soffan...



Sen blev dogsen så trötta på allt mysande så dom slumrade lite...



Min önskefinal i IDOL är Tove & Erik...och tycker att Reza kunde åkt igår...har så svårt att höra vad hon säger, igår fick hon ju för första gången kritik för sitt uttal...fattar inte att det dröjt så...sorry men så är det.

Ni som är lediga får njuta...det gäller inte mig eftersom jag snart ska iväg till jobbet ;(.

Kommentarer
Postat av: Annica

Håller med Reza skulle åkt hem för längesen,dröm finalen ser ut som du säger,men jag vill att Erik ska vinna.

Kram

2009-11-14 @ 15:42:40
Postat av: E i NY

Ser mysigt ut, där i nr 9 ;‹)

Gillar oxå ljus, speciellt såhär i höstkvällen.

Allt gott, kramar t dig, J o P.

B&E.

2009-11-15 @ 01:07:08
Postat av: Malin B

Vilka söta myskompisar du har!!! =)

2009-11-16 @ 08:07:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller också med.

Mina favoriter till finalen är Tove&Erik.

Tror att Reza åker imorgon istället.



Längtar redan till fredag kväll;)

Há det gott!

2009-11-19 @ 14:42:29
URL: http://lotenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin