1 December...

Får väl börja med att gratulera svärfar på 70 årsdagen ;) GRATTIS !.
Nu är det som så att han inte firar sin dag...han har åkt iväg på en solsemester till Lanzarote.
Har ingen bild på honom...men denna får symbolisera honom..

 

Guben min har oxå åkt iväg..men bara ett par dar;), han är i Stockholm på ungdomskonferens. Tycker inte om att sova själv så han är alltid saknad;).

Imorgon ska minste sonen iväg till Göteborg för att göra sin mönstring...då blir det till att gå upp kl 05...han åker buss till Falköping och sen vidare med tåget. Det är ju inte många som kommer att få göra lumpen men tror att det skulle vara bra för honom om det blev så...han pratar om att bli polis och kanske att det är en merit att ha gjort värnplikten då...

 

 

 

Idag tände jag mitt datumljus...tycker det är så mysigt att läsa morgontidningen, dricka kaffet och så brinner ljuset...nedräkningen till julafton har börjat;). Det är nu innan jul som det är den mysigaste tiden...jag försöker att njuta av den så mycket det bara går.

 

 

Önskar er alla en bra dag och njut !

Änglakram...


Kommentarer
Postat av: mo

Mina båda söner ville absolut inte göra lumpen..hihi, den älsdte började ju plugga igen efter gymnasiet o det vill nog mellankillen med göra, verkar som många inte vill göra lumpen längre..Hoppas det går bra för honom.

Golvet har vi köpt på K-rauta, det är valnöt o ett klickgolv, kommer tyvärr inte ihåg tillverkarens namn, men det var tyskt...hm, tror jag, jag minnet är lite dåligt..hihi



Ha de fint, kram

2009-12-01 @ 14:48:48
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Tycker verkligen Philip ska göra lumpen, tror att det är en skitbra merit för skolan! :)

2009-12-01 @ 14:50:05
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag hade också ett födelsedagsbarn i går! =) Han blev 16.

Jag har alltid gillat datumljus jag också och har självklart ett på köksbordet.

2009-12-02 @ 13:12:11
URL: http://malinbayard.blogg.
Postat av: Vicki

Kan säkert vara bra. Ses imorrn! Kram

2009-12-03 @ 15:56:27
URL: http://sheltiealvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin