Trasig kamera...Gardinjakt...

Här har det vart lite tyst nu ett tag...vet inte varför...har bara haft lite bloggtorka;). Sen e jag lite surig oxå för min kamera va ju svart när jag skulle fota mina köksfönster. Sonen hade den och fota på fredan och den funka, sen på måndan när jag skulle ha den så vart den totalt kaputt. Nåt har hänt men vad ?? finns ju inte mycket man kan göra så det är bara att leta efter en ny. Har kikat lite och hittat en som jag vill ha ;), får väl tåla mig lite så kanske jag får nåt litet paket på födelsedagen...eller vad säger du GUBEN ;).
Har fortsatt med fönsterputsningen här i huset, senast tog jag vardagsrummet. Så nu är jag på gardinjakt...letar efter sammetsgardiner (helst), åt det guldgula hållet. Var runt häromdan utan att hitta några så nu ska jag leta vidare imorrn när jag åker till grannstaden S. Har andra ärenden där så då får jag passa på. Hoppas, hoppas att jag hittar några för det är så trökigt utan gardiner, är ju så naket på nåt vis.
På lördag kväll ska vi på bio oxå, vi ska se "Sommaren med Göran". Minste sonen och hans flickvän A ska hänga med oxå...hon är en söt blond tös med lockigt/krulligt änglahår ;). Vi ska inte sitta bredvid varandra...för dom vill ju va för sig själva och mysa såklart...men det duger gott att åka med oss i bilen (vi åker ca 3 mil till grannstan som har betydligt bättre biograf).



Kramar till er som hittar hit och ha en skön helg!
Det ska jag kan jag lova...är långledig nu ända tills på måndag kl 16 ;) så lovely!

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Hoppas filmen är bra sen då ;)

2009-08-28 @ 10:07:03
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Ninni

Trist med kameran jag fick köpa ny jag med!



Undrar om inte jag såg guldgula sammetsgardiner på Ikea..lycka till



Ha en bra dag..kramen

2009-08-29 @ 11:52:06
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: M a l i n B.

Jag håller tummrna för att det löser sig både med kamera och gardiner!

Ha det så mysigt på bion. Sedan måste du berätta vad du tyckte om filmen.

2009-08-31 @ 21:19:54
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Den filmen ska vara jättebra säger de som sätt den, jag och min man är lite sugna på att ev gå och se den på fredag,är ju frisk nu igen så vem vet det kanske blir av :-)



kram

2009-09-01 @ 17:19:36
URL: http://dreamscapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Min profilbild

bloglovin